Roland Márkaszerviz
Cím Törökbálint, FSD Park 3. épület
E-mail service(a)rolandee.hu
Telefon 06-23-511010

Tisztelt Látogató! Tisztelt leendő Ügyfelünk!

Szervizünkben a javítások elvégzésénél elsősorban a minőség és a gyorsaság a cél, de fontos szempont a kedvező költségű megoldás megvalósítása is. A készülékekben található panelokat igyekszünk alkatrész szinten javítani, ami sokkal olcsóbb, mint egy fődarab cseréje. Raktárunkban található több ezer féle alkatrész felhasználásával a javítások jelentős része azonnal elvégezhető. Az időpont egyeztetett - azonnali javítás bevezetésével rugalmasan az Ön időbeosztásához igazodunk. A javítási megbízásokat a lehető legrövidebb időn belül elvégezzük, hogy Ön továbbra is megelégedettséggel használja a készülékét.

Az alábbiakban ismertetjük az általános szerviz vállalási feltételeket.

A hibás termék átvétele:

A szervizünkbe behozott hibás berendezés kipróbálását, állapotfelmérését azonnal elvégezzük, megbecsüljük a javítás várható idejét, munkaidő igényét, a szükséges alkatrészeket, így várható javítási költséget tudunk kalkulálni. A termékeket az átvételkor teljes körűen átvizsgáljuk és tájékoztatjuk az ügyfelet arról, hogy milyen további szervizelést igénylő problémákat találtunk. A kapott információk alapján Ön dönt arról, hogy a hibák közül melyik elhárítását kéri.

Küldés postai úton:

Sokszor (pl. a nagy távolság miatt) problémát jelenthet a hibás berendezések szervizbe juttatása, illetve visszaküldése. Ilyen esetekben postai úton, futárszolgálatok igénybevételével történhet a szállítás. Az előzetes egyeztetést (várható javítási költség, átfutási idő stb.) követően az Ön által választott szolgáltatóval a megfelelően becsomagolt készüléket juttassa el hozzánk a következő címre:
  2045 Törökbálint, FSD Park 3. épület         Roland Márkaszerviz
A javítás általában 2-3 nap, a javítási díjat célszerű előre utalással rendezni.

Helyszínen történő javítás:

A nagyméretű, nehezen szállítható hangszerek, jellemzően a 88 billentyűs zongorák (pl. HP-330E) esetében praktikus a helyszínen történő hibaelhárítás. A javításnak ez a formája általában akkor alkalmazható, ha a meghibásodás nem túl bonyolult, a telefonos egyeztetés során a hiba oka behatárolható, az elhárítása a helyszínen egyszerűen elvégezhető. Ezek a javítások általában egy óra időtartamúak. Kiszállási alapdíj 6.000 Forint + ÁFA, a kiszállás díja 140 Forint/km + ÁFA az oda-vissza útra (Törökbálint - helyszín). A készülék javítás óradíja helyszínen történő munkavégzés esetén 7.900 Forint + ÁFA. Az összetett, bonyolult, hosszadalmas bevizsgálást igénylő meghibásodások esetén javasolt a készülék szervízbe történő beszállítása.

Márkabolton keresztül történő javítás:

A hibás készüléket Ön leadhatja a Roland Márkaboltban. A hangszerjavításnak ez a formája főleg a Budapest térségében lakóknak lehet kedvező. A bolt elérhetősége:
  Cím: 1137 Budapest , Radnóti Miklós u. 9
  Telefon: 06-1-2399756
  Web:  www.rolandshop.hu

A hibás berendezés átvételét, szervizbe történő kiszállítását, visszajuttatását, átadását a Roland Márkabolt végzi, a javítási költséget az átvételkor kell a boltban kifizetni.

Időpont egyeztetett (azonnali) javítás:

Lehetőség van a hibás termék azonnali megjavítására előzetes időpont egyeztetést követően. A telefonos időpontkérésre azért van szükség, hogy Önnek ne kelljen órákat várnia a szerviz esetleges túlterheltsége, vagy egy másik időpont egyeztetett javítás miatt, hanem a megbeszélt időben azonnal el tudjuk kezdeni a javítást. Egyéb esetben a javítást 1-3 napos határidővel tudjuk vállalni. Ha az ügyfél kéri, személyesen is végignézheti a készülék javítását, vagy a közeli bevásárló központok egyikében (IKEA, KIKA, MEDIAMARKT, EURONICS, DECATHLON, PRAKTIKER stb.) töltheti azt a néhány órát.

Szervizárak:

A szerviz óradíj a munka jellegétől függetlenül 5.700 Forint + ÁFA. A munkadíjat nem normák alapján, hanem a javítás valós munkaidő igénye szerint számoljuk. A javítások döntő többsége 1-2 óra alatt elvégezhető, így a munkadíj 5.700 - 11.400 Forint + ÁFA között várható. Bevizsgálási díjat nem számítunk fel, kivéve, ha az ügyfél nem kéri a javítást, és a hiba feltárása több órát vesz igénybe. Ha a javítás közben kiderül, hogy a várható javítási költség jelentősen eltér az átvételkor becsült összegtől, minden esetben csak az ügyfél jóváhagyása után folytatjuk a munkát.

Garancia a javításra:

A kicserélt alkatrészekre a gyártó/forgalmazó által meghatározott, általában 6 hónap garanciát biztosítunk, az elvégzett munkára a garancia korlátlan idejű. A garancia nem vonatkozik külső behatás, javítás során nem cserélt elem, illetve ugyanazt a hibajelenséget előidéző másik alkatrész meghibásodására. A korábban mások által is javított termékekre nem minden esetben tudunk garanciát vállalni, ez főleg az előző beavatkozás minőségétől függ, a szükséges javítást természetesen elvégezzük.

Adatok mentése, adathibák:

Mielőtt behozza a terméket, végezzen adatmentést, mert a készüléken tárolt adat a szervizelés folyamán módosulhat, elveszhet. Ezért felelősséget nem vállalunk. Néha előfordul, hogy a problémát valójában a készülékben tárolt, nem megfelelő formátumú adatok okozzák, a megoldás pedig ezek törlése, újratelepítése. Kérjük, hogy hasonló esetben mielőtt elhozná a berendezését hozzánk, vegye fel a kapcsolatot szervizünkkel, gyakran telefonon keresztül is tudunk segíteni a probléma megoldásában.

A javított termék átadása:

Az elkészülés időpontjától számított 14 napon belül az ügyfél kötelessége a megjavított berendezést átvenni és a javítási díjat kifizetni. Amennyiben az ügyfél a berendezést nem veszi át, akkor a szerviz az ügyfelet értesíti, mely értesítés telefonon vagy levélben történik. Amennyiben a levélben történt értesítéstől számított 8 napon belül az ügyfél a berendezést nem veszi át és a javítási díjat nem fizeti ki, akkor a berendezés további tárolásáért a szerviz minden további napra 200, a 10 kilogrammnál nagyobb tömegű készülékek esetén napi 400 Forint tárolási díjat számít fel. Amennyiben a készülék javítási költsége és a tárolási díj eléri a berendezés piaci értékét, akkor a berendezés tulajdonjoga automatikusan a szervizre száll át, és a berendezéssel kapcsolatosan az ügyfélnek semmiféle további követelése nem lehet.